جلسه ستاد ساماندهی امورجوانان شهرستان دنا با حضور فرماندار شهرستان دنا ،  معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان ،  رئیس اداره ورزش و جوانان دنا   و روسای ادارات عضو ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۶۳۵۴۹
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۵ 21 April 2024

به گزارش خبرگزاری تابناک کهگیلویه و بویراحمد؛ جلسه ستاد ساماندهی امورجوانان شهرستان دنا با حضور فرماندار شهرستان دنا ،  معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان ،  رئیس اداره ورزش و جوانان دنا   و روسای ادارات عضو ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان برگزار شد.
بهزادی رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان دنا ضمن خیر مقدم  وتشکر از حضور اعضای ستاد و فرماندار شهرستان  بر ضرورت تشکیل جلسات ستاد ساماندهی امور جوانان ولزوم همکاری و هم افزایی کلیه ادارات عضو ستاد برای برنامه ریزی و تصمیم گیری به جهت رفع مشکلات حوزه جوانان باتوجه به ظرفیت ها و امکانات موجود تاکید کرد .
شعبانی سرپرست فرمانداری دنا در ابتدای این جلسه با انتقاد از برخی بانکها و مدیران آنها در شعرستان اشاره کرده بی تفاوتی به مسیله ازدواج و جوانان به هیچ وجه قابل قبول نیست و مطمعنن با کسانی که به این موضوع بی تفاوت باشند برخورد خواهیم کرد
شعبانی افزودبا حمایت و ایجاد بستر های مناسب جهت اشتغال پایدار میتوان انگیزه ازدواج و امید به آینده را در جوانان افزایش داد.
سرپرست فرمانداری دنا  گفت: با توجه به امکانات ، ظرفیت های موجود و همکاری اعضای ستاد می توان در جهت رفع  مشکلات ازدواج و فرزند آوری جوانان  با انجام کار پژوهشی وآسیب شناسی گام های موثری برداشت.

حجت الاسلام واهبی زاده امام جمعه سیسخت گفت دولت و مردم، راه انجام ازدواج های آسان را برای جوانان فراهم نمایند.
واهبی زاده  افزود: سفارس عقل و شرع، انجام این سنت نبوی بصورت خیلی آسان است.
وی گفت: دولت و عموم خانواده ها با همکاری هم زمینه انجام این کارمهم را فراهم نمایند.  بدون هیچ شکی در دین مبین اسلام، هیچ عملی ارزشمندتر از ازدواج سهل و آسان بر اساس موازین عقلی و شرعی نیست.
عبدالحسینی هم تاکیدداشت که جلسات جوانی جمعیت هردوماه یکبار برگزار شود
معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان گفت با توجه به امکانات ، ظرفیت های موجود و همکاری اعضای ستاد می توان در جهت رفع  مشکلات ازدواج و فرزند آوری جوانان  با انجام کار پژوهشی وآسیب شناسی گام های موثری برداشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار